Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:34

Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
NaNoWriMo 2013 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti NaNoWriMo 2013
Kohta on NaNo! (=National Novel Writing Month (NaNoWriMo tai joskus vain NaNo) eli kansallinen romaaninkirjoituskuukausi on vuosittainen marraskuun ajan kestävä kirjoitusprojekti, jossa tavoitteena on kirjoittaa 50 000 sanan mittainen romaani kuukauden aikana.). Tämä on varmaan se sivu missä ne sitten kirjoitetaan.

Kuulin NaNosta yhdeltä toiselta foorumilta ja mä aion yrittää kirjoittaa ne 50 000 sanaa. Aikooko kukaan muu osallistua NaNoon? Ja mistä aikoo kirjoittaa? Itse aion kirjoittaa Irlannissa olevasta lammastilasta ja tilalla asuvasta tytöstä. Romaanin juonta en ole suunnitellut alkua pidemmälle, onhan tässä onneksi 3 päivää vielä aikaa suunnitella että on idea valmis 01.11.

28 Loka 2013 21:52
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: NaNoWriMo 2013
Oi, kuulin tästä joskus vuosia sitten yheltä toiselta foorumilta ja liityin sivuille, mut en loppujen lopuksi saanut juuri mitään aikaan. Jotenkin koin itse nettisivunkin vähän sekavaksi... Kieltämättä vähän houkuttelis kokeilla nyt uudestaan, olisi myös samalla hauska tilaisuus kirjotella jotain kaunokirjallisempaa englanniksi, kun en sitä oo paljo päässy tekemään. Tiedän kyllä että suomeksikin voi ihan hyvin kirjottaa, mutta joo. Harmi että mua pelottaa et koulutyöt tulee vähän huonoon väliin ton kannalta, joten voi olla et jätän vaan suosiolla nyt väliin kun en oo tajunnu mitään suunnitellakaan :D Voishan sitä tietty jotain hupsua tajunnanvirtaa vaan kirjotella jos nyt oikeen innostuis.

Netsun perusjuoni kuulostaa aika kivalta OvO Hauskaa jos jaksat sit tänne päivitellä, miten Nanosi edistyy.

28 Loka 2013 22:01
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Itse kuulen tästä ensimmäistä kertaa.

Ei yhtään hullummalta kuulosta, mutta en itse millään muotoa saisi tehtyä noin monta sanaa ja niin lyhyessä ajassa varsinkin, kun nyt on kaikkea mahdollista tiedossa. Uskon myös, että minulla tulisi eri luokan ongelmiakin ja kirjoittaminen toisella kielellä ei sujuisi.

Mutta toivotan osallistujoille onnea matkaan. Eihän tuo yhtään hullumpi kokemus tai idea ole.

Edit: Aa. En ollut ihan varma, olisiko tuota voinut kumminkin kirjoittaa suomeksi. Mutta hyvä tietää. ~

Blogit - dA - ask

Viimeksi muokannut Kiatsu päivämäärä 29 Loka 2013 20:13, muokattu yhteensä 1 kerran

29 Loka 2013 16:23
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Kiatsu kirjoitti:
ja kirjoittaminen toisella kielellä ei sujuisi.

Pieni huomautus tähän väliin, että tämän voi tosiaan kirjoittaa ihan millä tahansa kielellä, suomeksikin. :D

Itse en ole osallistumassa, koska en ole muutenkaan pahemmin kirjoitellut ja tää olis vähän turhan iso pala haukattavaksi. :'> Ideana tosi hauska kyllä, voisihan sitä joskus ehkä koettaa heh

29 Loka 2013 20:07
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Cavachon kirjoitti:
Netsun perusjuoni kuulostaa aika kivalta OvO Hauskaa jos jaksat sit tänne päivitellä, miten Nanosi edistyy.

Kiitos. :3 Voin tänne jotain päivitellä NaNoni edistymisestä. Mä kirjoitan suomeksi kun englantia en osaa vielä tarpeeksi kirjoittaakseni sillä kielellä romaania. :D

Eihän sitä pakko ole saada juuri 50 000 sanaa kirjoitettua, voi omaksi henkilökohtaiseksi tavoitteekseen asettaa vaikka vain 10 000 sanaa.

29 Loka 2013 21:11
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
5h 15min NaNoon! O,O Haluun jo alkaa kirjoittamaan kun nyt syntyi inspiraatio.

31 Loka 2013 19:45
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Kuumottais kyllä vähän mutta en osaa kirjottaa 8| Siis mitään järkevää tekstiä. Tarinakin olisi jo valmiina päässä mutta niin... Oon lukiossa oppinut vihaamaan kirjottamista joten mitäs tästäkin tulisi :--D

31 Loka 2013 20:27
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Ei tää kyllä ihan onnistunut, innostus kirjoittamiseen tällä hetkellä 0%. Eikä ole enää mitään inspiraatiotakaan, ehkä vaan jätän tämän tähän ja kirjoitan joskus. Mua ei jotenkin tunnu ollenkaan inspaavan koiratarinat (yhyy miksiei:( ). Paitsi äidinkielen ainekirjoituksissa jolloin tarkoituksena tarinasta ei ole tulla kirjan pituista ja osaksi kirjoitan niistä fantasiatyylisiä. Jos sittenkin fantasia on mun tyyli? Vielähän tässä kerkeäisi vaihtamaan romaanin aihetta.

03 Marras 2013 14:15
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Oon kirjottanut vain vähän yli sata sanaa ja öö tavoite oli niinkuin 50 000? ::D Okei. Ei ole ihan mun juttu tää kuukaudessa romaanin kirjoittaminen.

19 Marras 2013 19:48
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 9 viestiä ]