Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 22:31

Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Lempikirjasi 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Lempikirjasi
Erin Hunterin Soturikissat -sarja
Kiinnostuin sarjasta heti kun kuulin siitä ja kun viimein sain ensimmäisen osan syntymäpäivälahjaksi, oikein ahmin sen ja rakastuin. Olen juuri aloittamassa Uutta Profetiaa, kun löytäisi vielä tuon ensimmäisen osan kirjastosta lainaan. uvu Kovasti haluaisin loputkin kirjat omiksi, nyt on siis osat 1-3 omassa hyllyssä.

J.K. Rowlingin Harry Potter -sarja
Tarvitseeko edes esittelyä..? :D Kirjat ovat paljon parempia kuin leffat (vaikka ei niissäkään vikaa ole) ja voi niitä kaikkia ihania hahmoja ja kirjailijan huumorintajua ja kirjoitustyyliä. Rowling taitaa olla uusi idolini..

Suzanne Collinsin Nälkäpeli -trilogia
Aluksi olin vähän skeptinen tämän sarjan suhteen, mutta jo parin sivun jälkeen oli pakko ahmia ensimmäinen kirja loppuun. Matkijanärheä aloittelen tässä juuri..

C.S. Lewisin Narnian tarinat
Tykkäsin näistä tarinoista pikkuskidinä valtavasti, kun niitä luettiin iltasaduksi. Suosikkini tarinoista on varmaankin Velho ja Leijona, josta on tämä mahtava leffakin tehty. nvn Aslan ♥

Juha Vuorisen Juoppohullun päiväkirjat
Vähän rajumpaa settiä suomalaiselta kirjailijalta. Ei varmaankaan kauhean monen minun ikäiseni suosikkeihin kuulu, mutta minusta nämä ovat loistavaa luettavaa. xD Sama koskee saman kirjailijan Kristian -kirjoja.

Tuija Lehtisen Roskisprinssi
Sekä kirjana että elokuvana todella hyvä ja koskettavakin. Parhaimpia suomalaisia kirjoja, joita olen ikinä lukenut!

Annukka Salaman Faunoidit -sarja
Vainaja suositteli! Vaikka päähenkilö onkin ajottain ärsyttävä ja varsinkin ensimmäisessä kirjassa oli aika paljon kirjoitusvirheitä, varsinkin poikahahmot viehättävät kovasti, varsinkin Vikke ja Joone. ♥ Voimaeläimet ovat mahtava idea..

Terry Farleyn Phantom -sarja
Pollux-kerholaiset saattavat muistaa tämän sarjan. :D Edelleen niin hyvä, Polluxin sarjoista varmaankin lempparini. Ikään kuin villihevoset ja cowboyt eivät muutenkaan kiinnostaisi..

06 Maalis 2014 15:31
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 1 viesti ]