Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 18 Kesä 2019 11:58

Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Omat projektit 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Omat projektit
Oon niin kateellinen kaikille, joiden kärsivällisyys riittää sarjakuvien näpertämiseen! :--D Mul on täs viimeaikoina ollu ihan kauhee sarjiskuume, tekee vaan mieli alottaa joku pieni projekti mutta mitään en saa aikaiseksi koska oon laiska. :'D
Ideoita mulle tulee suhteellisen usein, mut ne on niin sekavia ja erilaisia kaikki et en oikeen osaa yhdistää niitä mitenkään. Saattaa tulla pelkästään joku siisti nimi mieleen, tai joku hahmo, tai jännä tarina. Mut en sit muuta keksikään. <''D

Yks, minkä haluisin kyl hirveesti toteuttaa, kertois "Kuoleman Pojasta". Omasta mielestäni siin on ihan jännä juoni, mut en sit tiiä... BD nimi ja hahmot ja tarinan jatko onki sit vielä hukassa. EHKÄ VIELÄ JOSKUS...
meniköhän nyt vähän offiksi.

Seiskalla tuli tehtyä jonkin verran sarjiksia, kun olin ottanu sarjiskurssin valinnaisaineeksi. :D se oli oikeestaan tosi kivaa. Siel ei kyl mitään pidempiä projekteja aloteltu, korkeintaan jotain A3:n kokosia sarjissivuja kyhäsimme.

Joskus pienempänä, kun aloin kiinnostuu koirien piirtämisestä vähän enemmän ja löysin tieni internetin ihmeelliseen maailmaan, piirsin ihan hirveetä sarjakuvaa, jota ei oikeestaan ees voinu kutsuu sarjakuvaks. Yks kuva oli sivun kokonen eikä siin ollu juonta ja se oli kauheen sekava ja yyh haluun vaan polttaa noi vanhat sarjisvihkoni roviolla. BD Häpäisin kyseisessä "tarinassa" Takahashi-herran hahmot, matkin youtuben koira-animaatiosarjojen hahmoja ja kohtauksia ja se mun päähahmokin koki jonkun mystisen muodonmuutoksen salukista pinkkihiuksiseen suteen. :__D Luulin kai olevani omaperäinen, köh.

dA tumblr Art-tumblr

02 Elo 2014 23:50
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Olen huono saamaan projekteja käyntiin, saati sitten loppuun. Yläkoulussa aloitetut sarjakuvat kaikki kuolivat viimeistään 10 sivun jälkeen, syynä lähinnä se, että yritin jostain syystä vetää tarinaa täysin improlla (kuten tuohon aikaan yllättävän moni) ja eihän siitä mitään tullut. Minulla ei ole tarvittavaa pitkäjänteisyyttä projektien saamiseen loppuun asti. Tai niin ainakin luulin.

Ensimmäinen oikeasti loppuun asti saatu ja pidempi projekti oli tämän kevään visual novel The Girl and the Demon. Ei mikään maatamullistava teos, lähinnä vain harjoitus (tai noh, kuvisdiplomiinhan se tehtiin), koska en ollut aiemmin mitään tehnyt ja minulla oli vain kaksi viikkoa aikaa laittaa kaikki kasaan.

Tämän jälkeen projekteja on oikeastaan alkanut muodostua mielessä, tosin tällä hetkellä toteutan vain yhtä. The Book of Living on tällä hetkellä novellimuodossa valmistuva tarina josta voi lukea enemmän täältä. Niin, ja onhan minulla Taros. Se on roolipeliryhmä, mutta maailmaa etc. käytän myös omissa tarinoissani ja muussa.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

04 Elo 2014 10:12
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Mä oon ihan sairaan huono keksimään juonia. Sarjista saattaa helposti olla 30 sivua, mutta juonta ei ole.

Viimeisin sarjakuvani(ei nimeä), jonka aloitin kertoo siitä, kun kaksi koiralaumaan kuuluvaa nuorukaista (Sherr ja Rodd) ovat pienen päiväretkensä aikana löytäneet oudot portaat, jotka vievät maan alle. Rodd on erittäin utelias ja haluaa siksi mennä käytäviin, mutta pakokauhusta ja pimeänpelosta kärsivä Sherr ei. Asia päättyy niin, että Rodd lähtee yksin maan alle ja Sherr jää pitämään vahtia portaitten yläpäähän. Sillä aikaa, kun Rodd on tutkimassa maan alla olevia käytäviä, Sherr kidnapataan maan alla asuvien, päivänvaloa kaihtavien koirien toimesta.
Rodd päättää vähän ajan päästä palata takaisin Sherrin(: D) luo ja huomaa, että tämän puuttumisen lisäksi myös aukko, josta pääsee pinnalle, puuttuu.
Pian myös Rodd kidnapataan samojen koirien toimesta. Koiria johtaa itsepäinen, erittäin ärsyttävä naaras, jota tämän alaiset puhuttelevat prinsessana. Heti herättyään Rodd alkaa huutaa prinsessalle ja kaikille tämän alaisille, jotka sattuvat olemaan kuulolla, solvaa näitä ja vaatii päästämään takaisin kotiinsa. Hän saa huudollaan prinsessan kiinnostuksen nousemaan ja Rodd päästetään tyrmästään(ei kuitenkaan pinnalle). Sen sijaan, että prinsessa tuntee ensimmäistä kertaa elämässään olevansa ihastunut äksyilevään ja suorasanaiseen Roddiin, olisi Rodd valmis tappamaan prinsessan, jos olisi mahdollista.
Kehkeytyykö tästä romanssi, vai ei? No one knows.

Kuitenkin, kun mulla ei tossakaan oo selkeetä juonta, niin vähän vaikea sanoa, mitä siitä tulee : D

04 Elo 2014 12:11
Profiili
Beta
Beta

Vastaa lainaamalla
Pupeluus on edennyt etanavauhtia, koska kävi nolosti ja koulussa mua neuvottiin miten voisin parantaa sitä muuttamalla asioita sarjiksen alussa. Olin samaa mieltä ja luulin, luulin et kirjotin ne neuvot ylös. MUT EI en kirjottanu. Ja sit valmistuin. Ja en vaa saanu päähän et mitä se oli, mitä mun piti tehä. Miten asioita piti korjata?? Sit yks yö pedissä olin et nyt. Nyt muistelet. Mitä se oli. Ja muistin sen! Vihdoin! Kaikki on taas selvää (ja laitettu ylös, voi jeesus) ja pupusarjis jatkuu. Oon tehny about 10 sivua lisää tarinan alkuun. Ku se on tehty, siirryn taas tekee sivuja siitä mihin jäin.

Little Wolf and Black Catin sain valmiiksi, mikä on kiva. Ahhah siihen tuli jatko-osa ideaki jo, mutta ei nyt hetkeen ainakaa. >'D Jotai muuta välillä.

Pupujen lisäks teen kolmee sarjista vaihtelevaan tahtiin. Täytyy kyl sanoo et kaikkia niitä teen paljo hitaammin, mulla on aina se yks pääprojekti ja sitte loppuja teen slow-motiona.

Yks on mun hahmoista, Deviasta ja Rondosta kertova sarjis, ja toinen on Hukkateillä (oisko tää viides kerta ku alotan sitä, lol), ja sitte vikana Ginga-fanisarjis. Luin eilen mun ufocorgi-sarjiksen thumbnaileja ja teki mieli sitäki piirtää. ;-; Snif. Pitäs varmaan valita pupujen kaveriks noista neljästä yks mitä tekisin ahkerammin. Pelkään kokoajan et koulu tekee must niin kiireisen etten ehdi sarjakuvailla.

(Onks kiva ku tuun tänne aina kerran vuodes kirjottaa mun sarjiksist yhy yää anteeks ainaki häpeen. :ill: )

02 Syys 2014 22:18
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 14 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2