Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:19

Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Vaikutteiden ottaminen tyyliin 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Vaikutteiden ottaminen tyyliin
Ja miksei itse tyylikeskustelua. Kiinnostaisi tietää, millaisia asioita olette ottaneet tyyliinne mukaan ja mistä?

Olen tietty pyrkinyt vähitellen lisäämään tyyliini koiramaisuutta ja jonkin asteen realistisuutta katsomalla koirien kuvia ja muiden töitä. Niistä on tullut mm. nämä "pallot" koirien silmien yläpuolelle ja "pisamat" koirien kuonoissa. Tällä hetkellä mietin erityisesti koirien silmiä, korvakarvoja ja ylipäätään karvoituksen tekemistä hännän ja kaulan tienoille.

Tyyli ei ole tässä vaiheessa muotoutunut viralliseen muotoonsa, jolloin voi kokeilla vapaammin kaikkea mahdollista.

Blogit - dA - ask

26 Marras 2013 12:16
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Vaikutteiden ottaminen tyyliin
Koirien anatomiaa opin piirtämällä virtuaalikoirille näyttelykuvia (= piirretään mallista kuvia katsomalla). Tassuja yritän opetella, mutta niihin olisi kuitenkin kiva saada jokin oma piirre mukaan realistisuuden ohella. :) Mäkin katson välillä muiden töitä, erilaisia piirtotyylejä.

Alan ehkä yhdistämään korvan taaimmaisen viivan posken ääriviivaan : ↓ Niin olen vähän katsonut millä tavoin muut ne viivat yhdistää ja miten muut ylipäätään piirtää posken ääriviivat.
Kuva

01 Tammi 2014 16:37
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 2 viestiä ]