Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 27 Kesä 2019 15:11

Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Omat eläinhahmot 
Kirjoittaja Viesti
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Omat eläinhahmot
Mulla taas on muutama hahmo, jossa oon panostanut juurikin ruumiinrakeenteellisiin seikkoihin, ja niiden sovittaminen kuvapohjaan olis aika meh :'D Esimerkkinä Kjesek, haluan piirtää ko. hahmon juurikin sellaisena miten olen sen tuohon reffiin kuvannut. Ja tietty jos joku fanarttia tekee mikä tosin on aika epätodennäköistä niin olisi erittäin hienoa jos tekijä ottaisi nuokin pikku seikat huomioon. Eli hahmo ei mikään ihan tavis pystykorva ole rakenteeltaan : D Tuotakin reffiä pitäs päivitellä, hu hu.

Sit mulla tietty on näitä tietyn rotuisia hahmoja, ja itse pidän tärkeänä kuvata ne juuri sellaisella ruumiinrakenteella, mitä ko. rodulla on. Ruumiinrakenne jotenkin on mun mielestä iso osa hahmoa :'D Auttavat hieman myös piirrosten aiheiden keksimisessä. Esim. mulla vinttareita on paljon niin niitä voi piirtää huoletta juoksemassa niin lujaa kuin pystyy ja väännellä eri asentoihin jne. Vaikka tietty luonne ja väritys on tärkeitä tunnistettavuuden kannalta.

Ja emmäkään muuten osaa piirtää susia :'D Mutta ei se nyt silleen haittaa jos ei nyt ihan sudelta näytä, mutta yritän pyrkiä siihen susimaisuuteen kuitenkin.

19 Marras 2013 11:59
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Nuorempana tein aina vähän väliä erilaisia koirahahmoja, mutta nyt ne kaikki on jäänyt unholaan. Ja silloin keksin vielä ihan kivoja värityksiä, mutta nykyään mun probleema hahmoissa on värityksen keksiminen. Kun en mä keksi enää mitään kivoja ja erikoisia kuviointeja. Tulee aina pelkkiä perus bordercollie, -tai suomenlapinkoiravärityksiä. xC Mihin tää taito on kadonnut?

Mulla ei ole nykyään oikeastaan yhtäkään virallista hahmoa. Joten kiireellä siis tekemään jotainnn (jos keksisi)! ::D Nytkin pähkäilen minkä värityksen keksisin mun altterille.

Ja alunperin mulla oli enemmänkin asiaa eläinhahmoista, mutta tähän tää tyssäsi.

14 Joulu 2013 22:54
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Minulla oli joskus ihan suunnaton liuta erilaisia koiraeläinhahmoja, mutta kiinnostuksen vähentyessä suurin osa on jäänyt unholaan. Suurimmalla osalla hahmoista ei edes ollut luonnetta, vaan pelkkä design jonka olin piirtänyt ehkä kerran-kaksi. Lähinnä vain omiin sarjakuviin perustuvilla hahmoilla oli edes jonkinlainen luonne. Muutaman hahmon kanssa on käynyt myös niin, että olen tehnyt niistä ihmisolentoja, koska ne istuvat paremmin niihin maailmoihin, jotka olen hahmoilleni suunnitellut.

Tällä hetkellä ainoa aktiivisesti käytetty eläinhahmo on Elenan kumppani Izar, jota Elena yleensä kutsuu vain sudeksi. Izarin oli tarkoitus olla hahmo Siperia -roolipeliin mutta lopulta en saanut koskaan mitään aikaiseksi. Tykkäsin kuitenkin hahmon designista sen verran, että about kaksi vuotta myöhemmin Izar sai uuden tilaisuuden herätä henkiin hieman muunnellun henkilöhistorian kera. Lilianne on hahmo, jota en ole käyttänyt vuosiin mutta joka on edelleenkin ihan älyttömän rakas - ihan siihen pisteeseen asti, etten ole raaskinut poistaa. Sitten on myös My Little Pony FC Ruby Scale, jota en tosin ole käyttänyt ollenkaan. Pitäisi.

Loput eläinhahmoistani, kuten Ryan ja Raimei, ovat hahmoja, joilla on myös ihmismuoto.

Eläinhahmoissa olen alkanut suosia enemmän luonnollisia värejä entisaikojen sateenkaarikoirien sijaan. Syynä ei niinkään ole se, etten pitäisi värikkäistä hahmoista, vaan ihan se maailma, johon hahmot sijoittuvat. Myönnän rakastavani sparkledogeja ja en ymmärrä sitä hatea mikä niihin kohdistuu, varsinkin kun suurin osa joihin oikeasti panostetaan ovat hyvin suunniteltuja ja värit toimivat yhdessä.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

22 Tammi 2014 12:49
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Minulta näitä eläinhahmoja roolipelipuolelta löytyy tällä hetkellä vain susia ja kissoja. Toki jos lasketaan ihan kaikki eläinhahmoni mukaan (ficit, ihmisropehahmojen lemmikit etc.) niin löytyyhän sieltä niitä kissoista hevosiin, hullu määrä.. Tyyliin joka ihmisropehahmollani on ainakin yksi lemmikki hahaha.

Mutta noista eläinropehahmoista, susia löytyy yhdeksän kappaletta. Niistä peräti yksi on narttu ja muut sitten uroksia.. :D Noista ensimmäinen on Jigal, joka on myös suosikkini, koska sillä on niin paljon tunnearvoa. <3 Sitten löytyy vielä Naftali, Siba, Sikiö, Sajar, Kaha, Kaita, Raion ja Pronssi.

Sitten omia Soturikissoja löytyy myös muutama kappale, jotka vain odottavat että pääsevät jonnekin mukaan: Kissankello, Synkkämieli, Savuturkki, Peikkoturkki, Pähkinäkäpälä, Harakkaturkki, Luuvalo (tai Luutähti) ja Sysikarva (Sysitähti). Ajattelin tehdä jonkun oman Soturikissa-projektin, luultavammin sitten sieltä ficin puolelta, tai sitten sarjakuvien. En ole vielä aivan varma tästä.

Omia Ginga-hahmoja löytyy toki pari, esimerkiksi neloset Azuma, Nansei, Nanto ja Nishi, sekä niiden nimetön sisko, jotka aikoinaan suunnittelin Kyoshiro Shiroganen pennuiksi.. BD Sitten on mustavalkoinen akitan ja suomenlapinkoiran risteytys, hahaha. En kyllä tiedä, olenko tappanut nämä hahmot jo.. Toisaalta Azumasta voisi ainakin kehittää jonkin hahmon, kun olen siihen kiintynyt. Jos joskus liittyisi Uuteen Legendaan tai johonkin muuhun koiraroolipeliin..

Jossain vaiheessa halusin kehittää oman projektin Ginga-tyyliin, mutta Suomessa ja suomalaisten suosimilla roduilla, tyyliin siis karjalankarhukoira, suomenajokoira, suomenpystykorva. Mitähän siitäkin oikein tulisi..

22 Tammi 2014 16:53
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Minulla on omia hahmoja ihan reippaasti, ja suurimmalla osalla olen roolipelannut ja sitä kautta ne ovat syntyneetkin. Hahmoni ovat yleisesti ottaen aina joko susia tai pystykorvaisia koiria, en tiedä miksi mutta olen mieltynyt niihin... xD Niitä tulee jatkuvasti lisää, kun hahmoni kuolee roolipelissä ja luon tilalle uuden tietenkin.

Värityksestä voin sanoa, että pidän yksinkertaisista ja "luonnonmukaisista" sävyistä eläinhahmojen turkissa. Kaikki neonpinkit -ja keltaiset sun muut ovat mielestäni ihan... yörgh. xD En sitä kiellä, etteikö minulla olisi joskus ollut tummanharmaata hahmoa jolla oli turkooseja kuviointeja turkissaan... 8)

01 Maalis 2014 17:42
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 15 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2