Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19 Kesä 2019 21:52

Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Mitä piirtämiseesi kuuluu? 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Mitä piirtämiseesi kuuluu?
Kertokaahan kuulumisia piirtämisen puolelle.

Yksinkertaisesti liian hiljaisesta, koska kaikki aika kuluu koulutehtävien kimpussa tai niitä stressatessa. Olen kyllä ajatellut, että kunhan ne helpottavat niin yritän piirtää yhden maiseman erään videotutoriaalin kautta. Jos vaikka sattuisi onnistumaankin.

Uskon myös vahvasti ryhtyväni tekemään niitä minuutin tai parin sekunnin luonnoksia ihan kunnolla jahka kiireet hellittävät. Tässä tuntuu vain jännittävän se, että olen huono piirtämään korvia eri sivukulmista ja sitten tuntuu kuin en kumminkaan löytäisi tarpeeksi kuvia nimenomaan pään asennoista.

Deviantartin galleriat ja tämä sivusto ovat kyllä hyviä, mutta ei riitä...

Blogit - dA - ask

01 Marras 2013 18:25
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Mitä piirtämiseesi kuuluu?
Sellanen artblock, ettei oo piirretty koht kuukautee yhtää mitää. BD Mitä tahansa tekee, se on suolesta ja aiheuttaa fyysistä, sekä psyykkistä tuskaa, sekä sulattaa silmämunat kiinni pöytään.

03 Marras 2013 23:08
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Kuuluu ehkä vähän liiankin hyvää. Kaikki aika menee joko piirtämiseen tai lagaamiseen. Tuntuu kyllä siltä että voi kun vois vaan painua maan alle ja piirtää siellä jotain tai vaihtoehtoisesti taas lopettaa piirtäminen hetkeksi. Tais olla viime blockin tapainen lähes puoli vuotta?
Olis niin paljon piirrettävää ja kaikkea ja tekis mieli vaan painaa jotain stop-nappulaa hetkeksi (koskee kyllä kaikkea muutakin kuin vain piirtämistä).

Tilasin Adlibriksestä erään linnunpiirto-oppaan tänään ja toivottavasti se tulee ensi viikolla niin voin ruveta hiljaisesti lintuja harjoittelemaan paremmin. Kirjaa on kehuttu ja arvioitu todella hyväksi, että odotukset on kyllä korkealla. 15 euroa makso että onneksi ei nyt hirveästi.

08 Marras 2013 06:03
Profiili WWW
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Tällä kertaa on hiukan taukoa piirtämisestä sillä edessä on pitkä kirjallinen osio (hahmokuvaus + fan fictionin pituinen elämänkerta), joten piirtämiseen ei ole hirveämmin aikaa ellei sitten pelkästään pikaiseen luonnosteluun. Minulla on yleensä tapana kirjoitella hahmoille profiileja ja elämänkertoja ennen kuin varsinaisesti rupean piirtämään niitä. Koen sen jotekin vaan mielenkiintoisemmaksi.

+ Ask.fm + Twitter +

11 Marras 2013 04:40
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Inspis piirtämiseen ilmestyy aina pimeyden laskettua. Välillä alan piirtämään keskiyölläkin jtn. :'D

Tältä näyttää uusin tuotos. Aika lailla samanlainen kuin edellinen piirustustyylinikin, vaan ilman linejä. Mutta edistysaskel tämäkin kohti realistisuutta. Pitää vielä alkaa piirtämään vähän lyhytkarvaisempiakin koiria, jolloin ei voikkaan värittää aivan samalla tavalla.

20 Marras 2013 20:16
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Ihmisenpiirtoinspikseni on tullut viimein takaisin! Nyt tekee koko ajan mieli piirtää ihmisiä, mutta tuppaavat olemaan jatkuvasti samassa asennossa.. Pitäisi harjoitella lisää eri asentoja ja kehonosien piirtämistä. Kädet on edelleen sellainen karhunkuoppa että.. Myös sivuprofiili kusee edelleen. Mutta vaatteita on tosi kiva piirtää ja olen niihin tyytyväinen. c:

Ginga-hahmoja haluaisin piirtää taas vaihteeksi, mutta jotenkin sen suhteen on inspis nyt vähän jäässä, nyyh. Tyylini on muutenkin varmaan kehittymässä ihan itsekseen.. (kyllä, sillä on oma tahto.) Sen sijaan hukat sujuvat hyvin ja niitä olenkin nyt piirrellyt. En vaan viittisi täyttää laatikkojani pelkillä nimettömillä susilla. D:

23 Marras 2013 14:36
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
En ole tullut ehtineeksi piirtää taas aikoihin, joten olen huvitellut streamien ja speedpaint videoiden perässä. Olen tullut etsineeksi paljon erilaisia rotuja ja kerännyt kuvia mm. koneelleni. Yhdessä aiheessa mainitsin tosiaankin tilanneeni yhden linnun piirto-oppaan, jota para-aikaa odottelenkin saapuvaksi.

Voi taivas kun olisi jo ensi viikonloppu niin ottaisin aivan toisenlaisen metodin harjoittelulle. Samalla olisi piirrettävä parempi profiilikuva Deviantartiin ja muutettava yhtä banneria.. Sitä ennen on vain kahlattava kaikkien rästijuttujen ja kokeiden läpi.

Blogit - dA - ask

23 Marras 2013 19:19
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Mun piirtämiseen kuuluu tällä hetkellä taas vaihteeksi erittäin huonoa. Uuden piirtotyylin kehitteleminen ahdistaa, kun en ole mihinkään enää tyytyväinen. Ja haluan oikeasti jättää hyvästit Gimpille, olen vaikka piirtämättä koneella siihen asti että saan jonkun muun piirto-ohjelman. Ehkä mun kohdalla on parempi pitää yksinkertaisesti vähän taukoa piirtämisestä ja jatkan sitten taas myöhemmin. Mulla ei periaattessa ole edes aikaa piirtämiselle kun on niin paljon muutakin tehtävää. Jahka saan tehtävälistän työt tehtyä, alan taas piirtämään ja tällä kertaa muitakin kuin koiria. Haaveena piirtää esim. tiikereitä, kun ne elää ihan eri ympäristössä mitä mun piirtämät koirat, niin saa samalla erilaisia taustan teko harjoituksia. :3

15 Joulu 2013 19:44
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Jonkinlaista motivaatiollista art blockia päällä. Ideoita kyllä riittää vaikka muille jaettavaksi, mutta yksinkertaisesti ei vain innosta. Jos alan piirtämään jotain, tahdon ennen valmiita linejäkään jo alkaa tekemään jotain muutta. Keskittymiskykyni on aina ollut huono, ja kyllästyn nopeasti. Ehkä jos piirtämisprosessini ei olisi näin tuskastuttavan hidas, saattaisin saada jotain aikaankin.

Muuten oikeastaan sitten kuuluukin ihan hyvää :----D
Ehken ole joka kerta tyytyväinen siihen mitä saan valmiiksi, mutta yritän tasaiseen tahtiin pukata itseäni ulos turvavyöhykkeeltäni ja kokeilla uutta. Haaveena olisi oppia piirtämään dynaamisempia asentoja ja totutella enemmän kuin yhden ihmisen piirtämiseen kerrallaan.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

24 Joulu 2013 21:09
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Olen päässyt piirtämään monipuolisemmin (eri eläimiä jne) ja joka päivä on tullut vähintään se tunti piirrettyä (vklp enemmän). Nyt tuntuu vain että motivaatio on vahvasti laskussa. Viime viikolla se oli nimittäin erittäin korkealla ja ihmettelen suuresti tällaista laskusuhdannetta. Miksi? Miksi?!

Verrattuna viime vuoteen niin nyt pystyn piirtämään monipuolisemmin. Mutta taas tuntuu vuorostaan siltä, että anatomiassa kehittyminen on aivan p*rkeleen vaikeaa. Hyödynnän toki malleja ja näin, mutta tuntuu silti ettei MITÄÄN jää siitä varsinaisesti päähän kun mallin poistaa. Sitten on myös näitä tilanteita kun piirtää vielä huonommin kuin mitä osaa. ARGHRSDSFD.

Lähinnä olen umpikujassa näiden koirien anatomia-asioiden kanssa. Kaikki ei tule heti, mutta nyt en ole menossa edes mihinkään suuntaan. Ei auta lihas- ja luukuvat sun muut. En tiedä. En osaa. En pysty. Mikä avuksi.

*Jää ikuiseen, epätoivoiseen noidankehään*

Blogit - dA - ask

14 Tammi 2014 18:44
Profiili WWW
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava