Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Huhti 2019 01:27

Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Mitä yleensä piirrätte? 
Kirjoittaja Viesti
Marsu
Marsu

Viesti Re: Mitä yleensä piirrätte?
No yleensä piirrän eläimiä, ja välillä ihmisiä. Taustoissa ja esineissä olen tosi huono :--D

08 Marras 2013 19:40
Profiili
Hukka
Hukka

Koiria ja susia nyt eniten. :'D Ennen piirtelin paljon hevosia, mutta sitten vähän niinkuin kyllästyin ja taidot hävisivät jonnekin, muutenkin rupesin kyllästymään tyyliini. Pitäisi kehitellä oma tyyli uudelleen, muttei koskaan jaksa/ole aikaa/jaksamista, huoh. Ihmisiä piirtelen silloin tällöin vaikken ole niissä niin kovin taitava.
Kissoja olen tässä opetellut piirtämään ja onkin juuri nyt työn alla. Siirtynen suurempiin kissaeläimiin ja muihin koiraeläimiin (hyeenat, ketut, naali) tässä lähiaikoina jos inspistä harjoitteluun löytyy.

Pokémoneja piirtelen aina välillä ja niitä onkin kiva taiteilla. x) Taustoja vihaan yli kaiken enkä juuri koskaan tee niitä töihini, koska olen laiska ja en osaa. Heh.

09 Marras 2013 16:01
Profiili WWW
Marsu
Marsu

No jänöjä tulee eniten piirrettyä.
Nykyään oon kyl yrittäny enemmän panostamaan ihmisiin ja maisemiin.
Oon huomannu et maisemien maalaaminen on just sellasta mitä tykkäisin tehä. Harmi vaan kun en omista mitään maaleja,
en edes vesivärejäkään.. :D

10 Marras 2013 18:15
Profiili
Hukka
Hukka

Olen toinen outolintu ja myönnän piirtäväni nykyään lähes kokonaan vain ihmisiä. Aloitin taipaleeni suurelta osin eläinpiirtäjänä, mutta anthrot ja ihmiset ovat aina olleet vahvasti mukana. Nykyään eläimiä piirtäessä aiheena ovat yleensä sudet, koirat ja muut vähääkään koiraeläintä muistuttavat. Näistä kaikki yleensä kumminkin toimivat joko samassa kuvassa ihmishahmojen kanssa tai kyseessä on fanartti (kuten avatarini Arles V. Felnoir otomepelistä Black Wolves Saga).

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

24 Joulu 2013 18:16
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Piirrän yleensä juttuja laidasta laitaan - maisemia, ihmisiä, eläimiä. Eläimiä on mielestäni helppo piirtää, etenkin koiria, joista aikoinaan piirtoharrastukseni lähtikin monien muiden tapaan. Ihmisiä olen opetellut piirtämään viimevuosina ja joskus jopa tuntuu siltä, että piirrän nykyään niitä useammin kuin eläimiä - se mitä piirrän riippuu yleensä fiiliksestä ja inspiraatiosta. Maisemia on kiva piirtää ja niihin on kiva upottaa tunteitaan, toisaalta joskus piirrän samanlaisia ilmeitä hahmoilleni kuin mitä itse samalla hetkellä tunnen.

24 Joulu 2013 23:53
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Piirrän yleensä eniten eläimiä (=koiria <.<) mutta ihmisiäkin tulee usein piirrettyä. Taustojen ja esineiden harjoitteleminen kiinnostas, koska oon aika huono niissä :'D
Eläimistä haluaisin oppia piirtämään kauriita ja lintuja!

30 Joulu 2013 20:40
Profiili
Marsu
Marsu

Minä piirrän pääasiassa vain hevosia. Satunnaisesti tulee piirreltyä myös koiria ja susia sekä ihmisiä. Nyt kuitenkin näin vuonna 2014 ajattelin, että keskittyisin vähemmän hevosiin ja enemmän taustoihin ja maisemiin. Veikkaan kuitenkin, et lopulta piirrän jälleen vaan hevosia ja saan koko vuonna aikaseks vain yhen maiseman :D

02 Tammi 2014 19:02
Profiili
Marsu
Marsu

Piirrän pääosin koiraeläimiä ja nykyään minut on melkein jo leimattu chibi-piirtäjäksi, joten niitäkin kai :'D Olen aina piirtänyt koiria, joten kaipa se on enemmänkin tapa. Tykkään kyllä välillä irroitella ja piirtää jotakin muutakin, mutta yleensä muihin eläimiin saattaa helposti tulla jotakin koiramaisia piirteitä. Ihmisiäkin yritän kyllä piirrellä välillä, mutta niiden kanssa on vielä paljon opeteltavaa.

02 Tammi 2014 20:12
Profiili
Marsu
Marsu

Piirrän lähes poikkeuksetta eläimiä. Syynä on yksinkertaisesti se, etten ole koskaan tuntenut minkäänlaista vetoa ihmisten piirtämiseen.

Yleisimmin piirrän koiraeläimiä ja melkein yhtä paljon myös hevosia, lintuja, kissoja ja kauriseläimiä sekä näiden lisäksi lohikäärmeitä ja jo noita edellä mainitsemiani, mutta fantasiaversioina. Siivekkäät koiraeläimet ovat silti edelleen kestosuosikkini. : )

[√] Deviantart
[√] Instagram

02 Elo 2016 12:50
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2