Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 20 Kesä 2019 18:58

Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Mitä haluaisit piirtää enemmän? 
Kirjoittaja Viesti
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Mitä haluaisit piirtää enemmän?
Onko jotain, mitä tahtoisit piirtää enemmän? Vaihtoehtoisesti onko jotain, jota tahtoisit oppia piirtämään?

----

Tahtoisin piirtää enemmän koiraeläinarttia taas pitkästä aikaa, mutta jotenkin motivaatio ja/tai inspiraatio ei vain enää pelaa. Koiraeläinhamojakaan minulla ei enää ole kuin yksi tai kaksi ja niiden piirtäminen ei suurimmasta osaa aikaa kiinnosta. Myös leijonia on ollut hinku piirtää monen vuoden tauon jälkeen, mutta taas kerran en vain saa aikaiseksi.

Olisi kiva piirtää traditionaalisesti myös mutta mielekkään työpöydän puutos vaikuttaa siihen, miksi en tee mitään. Ei ole kiva piirtää kun sattuu hartioihin ja niskaan.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

07 Touko 2014 23:02
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Viesti Re: Mitä haluaisit piirtää enemmän?
Itse haluaisin oppia piirtämään ihmisiä paremmin! Ei ole kauheasti kärsivällisyys riittänyt moiseen, ketuttaa. >n< Kuitenkin olisi kiva kehittää ihmistenpiirtokykyä vähän realistisempaan suuntaan ja opetella muitakin asentoja kuin seisomista kädet selän takana piilossa. Vaatteita osaan nyt ihan hyvin piirtää, mutta eri ilmeet ja asennot.. Äh, pitäisi kyllä ottaa itteesä niskasta kiinni ja vaikka alkuun katsoa taitavampien piirroksista mallia.

Poneja haluaisin kanssa piirtää ja opetella piirtämään paremmin. Yritän löytää oman tyylini piirtää poneja, mutta aina jokin rakenteessa häikkää tai jotain. Kuitenkin poneja on aika suhteellisen hyvä piirtää, mutta minä entisenä hevospiirtäjänä tuppaan tekemään poneista liian realistisia, suonia ja lihasviivoja menee siellä sun täällä ja ei se oikein noiden ponien teemaan sovi ;A; No, ehkei minua tapeta, vaikka piirränkin poneilleni kaula- ja kinnerviivat..

Noista turreista mainitsinkin Mitä piirtämiseesi kuuluu -topassa, toki niitäkin olisi mukava piirtää lisää, kun olen niihin nyt hiukan tykästynyt. <:

Niin ja maalaamista haluaisin myös opetella. Sain tässä hetken aikaa sitten vesivärit ja pensseleitä, mutta kauheasti arastuttaa tehdä mitään vesiväreillä, viimeksi koskenut niihin tyyliin kaksi vuotta sitten, apua. Osaankohan enää pitää edes pensseliä kädessä..? >D

08 Touko 2014 00:04
Profiili WWW
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Judzle kirjoitti:
Poneja haluaisin kanssa piirtää ja opetella piirtämään paremmin.
// off
Sama itse asiassa täällä! Oma ongelmani on vain pelko siitä, että poniarttiin suhtaudutaan huonosti. Varsinkin Tumblrsissa bronyviha on jo ihan uskomaton, minkä kyllä ymmärränkin enemmän kuin hyvin ottaen huomioon taas viimeaikaiset tempaukset, mutta ihmisillä tuntuu vielä olevan hukassa, että piirtää poneja =/= brony.

| Tumblr | deviantART | Blogi | Twitter |

08 Touko 2014 10:41
Profiili WWW
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Castra kirjoitti:
Oma ongelmani on vain pelko siitä, että poniarttiin suhtaudutaan huonosti. Varsinkin Tumblrsissa bronyviha on jo ihan uskomaton, minkä kyllä ymmärränkin enemmän kuin hyvin ottaen huomioon taas viimeaikaiset tempaukset, mutta ihmisillä tuntuu vielä olevan hukassa, että piirtää poneja =/= brony.
En nyt sanoisi sitä tumblrin bronyvihaa "uskomattomaksi", mutta suosittelen silti postaamaan poniartit dA:han, siellä ei ole tuota bronyvihaa niin paljoa, että se aiheuttaisi ongelmia. Lisäksi voit helposti blokata vihaajat jos ne tulevat aukomaan päätään.

Judzle kirjoitti:
Kuitenkin poneja on aika suhteellisen hyvä piirtää, mutta minä entisenä hevospiirtäjänä tuppaan tekemään poneista liian realistisia, suonia ja lihasviivoja menee siellä sun täällä ja ei se oikein noiden ponien teemaan sovi ;A; No, ehkei minua tapeta, vaikka piirränkin poneilleni kaula- ja kinnerviivat..
Ei tapeta, itseasiassa realistinen piirtotyyli yhdistettynä siihen että piirrät paljon muutakin on hyvä asia, sillä se pienentää riskiä saada bronyvihaajat kimppuun.

08 Touko 2014 12:29
Profiili
Hukka
Hukka

Vastaa lainaamalla
Haluaisin oppia piirtämään taustoja ja erilaisia maisemia, puiden piirtäminen tuottaa erityisesti päänvaivaa. Tausta kuitenkin on oleellinen osa piirustusta.

Lisäksi hevosia, lintuja, isoja kissaeläimiä ja yleisestikin kaikkia muitakin eläimiä kuin vain koiria olisi kiva välillä piirtää. Mutta en vaan saa ikinä otettua itseäni niskasta kiinni ja yrittää piirtää jotain muuta. Tarvitsisin kuitenkin aina mallin erilaisten eläimien kohdalla mutten aina haluaisi/jaksaisi piirtää mallista. Vaikka siinähän juuri oppisi. Haluaisin nyt eniten osata piirtää tiikereitä ja eksoottisia lintuja, mutta tiikerien raidat ja etenkin lintujen sulat tuntuu kauhean vaikeilta piirrettiviksi. Pitäis nyt vaan oikeasti ottaa itseään niskasta kiinni! :/

08 Touko 2014 16:52
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Netsu kirjoitti:
Haluaisin oppia piirtämään taustoja ja erilaisia maisemia, puiden piirtäminen tuottaa erityisesti päänvaivaa.

Sama täällä :| En vain yksinkertaisesti keksi taustalle mitään. Ja vaikka keksisinkin, en sitä loppu peleissä osaa toteuttaa. Joskus sain neuvon, että käy kävelyllä ja napsi kuvia. Niistä kuvista sitten saa piirrettyä hienoja taustoja, mutta ittelläni tuo kikka ei toiminut. En vaan pysty. Ehkä sitten joskus...
Toinen asia, mitä haluaisin piirtää enemmän on ihmiset. En niitä kamalasti oo piirrelly neljäntoista vuoden aikana, mutta muutaman päivän aikana oon ruvennu harjotteleen.

08 Touko 2014 21:25
Profiili
Marsu
Marsu

Vastaa lainaamalla
Kissat. Ärsyttää, kun kaikki piirustusvihkot täynnä vaan meidän koiran kuvia, koska kärsivällisyys ei riitä harjottelemaan kissan piirtämistä. Olen kerran onnistunut sellaisen tekemään ja siihen se sitten jääkin.

05 Elo 2014 12:01
Profiili
Kettu
Kettu

Vastaa lainaamalla
Itsekin ainakin pyrin opettelemaan piirtämään hieman ihmis-hahmojakin ja jopa vampyyreitä. Koirista ja muista peto-eläimistä (susista, kissoista jne.) pyrin saamaan jotenkin erinäköiset kuin mitä nyt tällä hetkellä ne ovat. Ne eivät ole tarpeeksi hyviä ja niiden on välillä vaikeaa olla muistuttamassa alkuperäistä ihmismuotoaan. >_>

Mah were-beasts are indeed very ugly...

+ Ask.fm + Twitter +

01 Syys 2014 22:59
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 8 viestiä ]